12 Ιουν 2009

Πρόσκληση !!!


Σας ειχα ταξει (απειλησει..) πως ,εν αναγκη θα εφευρω μερα γιορτης μου (!!!)
ωστε να δεχτω-απολαυσω τις ιδιαιτερες ευχες σας, μεσα στο μαθημα.
Βεβαια τα μαθηματα προλαβαν και τελειωσαν ,οποτε το εχασα για φετος.
Ιδου ομως ,που υπαρχει πια το blog μας και ναι,βεβαια,μπορω κι απο εδω να χω την απολαυση αυτη.
Σαφως δεν θα χει την αμεσοτητα και αυθορμητισμο των προφορικων ευχων (δια ζωσης θα λεγε καποιος.. χιχι),αλλα να.. μπορω να εκμεταλευτω αυτον εδω τον χωρο.
Η αληθεια ειναι πως αισθανομαι πολυ ''μαγκωμενη'' με τα δυσαρεστα που συμβαινουν στους μεγαλους,που ενας θεος ξερει τι μπορει να χει φταιξει κι εχει πεσει αυτη η ''επιδημια''... και δεν επιθυμω,να μαθω.. οχι σημερα τουλαχιστον. Το σιγουρο ειναι πως,δεν θελω να γινει ''πανδημια'' και να στερηθω οτι απολαμβανω μαζι σας.
Αυτο που θελω ,για σημερα ,ειναι να απολαυσω με την σειρα μου ...το δεντρο των ευχων σας....
Αισιως σημερα εκλεισα τα 50 μου χρονια.
Σταθμος..? σημειο αναφορας...? αλλαγη...? δεν ξερω τι θαναι,το μονο που ξερω ειναι,πως θελω να το μοιραστω μαζι σας !
Σας ευχαριστω για οτι μου εχετε δωσει ως τωρα και
ευελπιστω να συνεχισω να παιρνω! (το να δινω ειναι αυτονοητο)
Απο την φωτογραφια διαλεξτε οποια γευση σας αρεσει ,
αλλα οποιος θελει να το γευτει ζωντανα και λαχταριστα,ραντεβου στις 9 στο μαγαζι μου !!!
Τα φιλια μου σε ολους σας

4 σχόλια:

Φωτεινή είπε...

Εφούλα,
Χρόνια Πολλά και Καλά!!!
Να είσαι υγιής, δυνατή και να τραβάς μπροστά.
Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις τα πιο τρελά σου όνειρα!!!
Σ΄ευχαριστούμε για όσα έχεις κάνει για την ομάδα μας.
Διαλέγω παγωτό με γεύση καραμέλα. Για σένα θα διάλεγα τη φράουλα!

φιλάκια,
Φωτεινή

Βασιλική είπε...

Εφάκι, σου εύχομαι να έχεις υγεία εσύ και όλοι όσοι είναι γύρω σου και τους αγαπάς. ευχαριστούμε για την πρόσκηση αλλά δεν βλέπω συμμετοχές, τι γίνεται?

Orelia είπε...

αφήνοντας τον από ψυχής έπαινο-ευχή του Δασκάλου σας, να ανήκει μόνο σε σένα και να τον απολαύσεις ως πρώτη παραλήπτρια, όπως αρμόζει, ήρθα εδώ να αφήσω τούτο:

ο χρόνος μου στάθηκε αμήχανος χτες
μπροστά στο θάρρος σου
να μαγεύεις τον δικό σου
αποκαλύπτοντας την ανάγκη του

του χαμογέλασε λοιπόν
κι όπως η χειραψία των ευχών τελείωνε
μια καρτούλα άφησε να γλιστρήσει
στο εσωτερικό της παλάμης σου

Σου εύχομαι
ο χρόνος σου να εκσπερματίζει Άνοιξη
όπως εσύ θα τον γητεύεις
γοητεύοντάς τον...



αντί κάρτας.

Ντονατέλα είπε...

Έφη μου, ελπίζω το τηλεφώνημα μου να αντιστάθμισε κάπως την αργοπορία μου στις γραπτές ευχές...
Σου εύχομαι να έχεις πάντα στη ζωή σου αυτή τη ζωτικότητα, την ενέργεια και την αισιοδοξία που σε διακρίνει και να συνεχίσεις να ελπίζεις, να ονειρεύεσαι και να εκφράζεσαι δημιουργικά στη ζωή και την τέχνη σου. Να 'σαι ευτυχισμένη και ό,τι άλλο ποθείς...
(ένα Νέο Μεγάλο Έρωτα ίσως??)

Πολλά φιλιά
Μάρθα
ΥΓ. Στενοχωριέμαι που έχασα αυτη τη δελεαστική έξοδο για τα γενέθλια σου!